luni, 13 aprilie 2015

Makeup Factory RO - Eyeshadows

Hristos a inviat !!

Subiectul de azi : MAKEUP FACTORY

Am testat aceste farduri mai bine de 4-5 luni , motiv pentru care m-am decis sa scriu acest articol .
Tin sa mentionez ca le-am incercat atat in machiajele mele , cat si in machiajele clientelor .




  • Makeup Factory - nr . 76


  • Makeup Factory - nr . 35 


  • Makeup Factory - Nr. 05 




  • In primul rand , am fost placut surprinsa sa descopar ca au o pigmentatie nemaipomenita .  Textura lor este una fina , semi-prafoasa . 
    In ceea ce priveste aplicarea fardului pe pleoapa , ma declar extrem de multumita . Ma asteptam sa cada tot fardul. Eram foarte speriata deoarece prima data le-am folosit pe o clineta . ( Tin minte ca le-a vazut si mi-a spus ca doreste sa fie machiata cu produsele respective ) .
Dar , spre surprinderea mea , textura lor faciliteaza aplicarea fardului  si in acelasi timp amestecarea cu alte culori / nuante . 



    • Un lucru extrem de important  pe care trebuie sa-l stiti atunci cand aplicati aceste farduri este ca : Aveti nevoie de PRIMER . Fara primer , culorile isi pierd din intensitate atunci cand sunt aplicate .  
      Cu primer , rezista pana la 12 h , iar daca machiajul este facut profesional , si mai mult . 

Imi place faptul ca cei de la Makeup Factory , iti ofera posibilitatea de a alege diferite nuante , atat mate cat si sidefate . 


* Dupa cum puteti observa , sunt intr-adevar putin prafoase  .
Swatch-urile au fost facute doar la o aplicare a fardului si  fara primer  . 

Produsele vin intr-o cantitate de : 7g 
Le gasiti AICI sau AICI la pretul de 63 RON / buc .
Ambalaj : plastic 


Imi doresc sa incerc si un fond de ten . Sunt tare curioasa cum se comporta pe tenul meu . 
Voi ce produse de la Makeup Factory  folositi ? 
Ce va place si ce nu ? 
Va pup :* !





10 comentarii:

  1. Ce pigmentate sunt :) Imi plac tare ! Bun review :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Chiar sunt nuantele mele preferate,mai lipseste movul :) ,nu am mai folosit produsele lor,dar par super bune,multumim pentru review <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vai , movul este culoarea mea preferata. Sunt tare curioasa sa incerc un Mov mat de la Makeup factory .

      Ștergere
  3. Imi place cel portocaliu..e superb <3

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi place foarte mult cel negru .Sigur o sa faci niste machiaje superbe cu ele

    RăspundețiȘtergere
  5. Răspunsuri
    1. Primer'ul este o baza de machiaj, atat pentru ochi cat si pentru intreaga fata.
      Rolul lui este de a intensifica culorile si de a oferi o rezistenta de lunga durata

      Ștergere