luni, 24 august 2015

Review - Demachiant express pentru ochi Pur Bleuet - Yves Rocher

  Bine v-am regasit.
  Azi am sa va prezint demachianul meu preferat , si anume : Demachiant expres pentru ochi - Yves Rocher
                                                     

Vine intr-o cantitate de 125 ml .

Este un demachiant bifazic , asadar trebuie agitat putin inainte de a se folosi .
Nu contine parfum in compozitie . Consider ca este un mare avantaj , mai ales pentru persoanele cu ochii sensibili . 


Sunt la al 3-lea recipient. Nu se intampla foarte des la mine sa recumpar un produs de prea multe ori , mai ales daca vorbim despre un demachiant .



V-am pregatit o mica demonstratie a acestui produs .  ( vezi pe FACEBOOK - aici ) 


Promite demachiarea totata la ochiilor , inclusiv a produselor waterproof .
L-am testat in diferite circumstante. Incepand de la fard cu baza pana la eyeliner waterproof + eyeshadow . 



Voi ce demachiant folositi ?



4 comentarii:

  1. Eu folosesc unul de la Avon Care 3 in 1 ...nu stiu daca e tocmai un demachiand insa se aplica pe fața si apoi se clateste cu apa...mie imi place.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. L-am incercat si eu in trecut. Nu pot sa spun ca m-a incantat produsul

      Ștergere
  2. Acesta este blogul meu!Nu prea am vizualizari!
    http://cocmeticsmiha.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca iti place ceea ce faci , nu renunta.
      Pe blog e mai greu sa fi cunoscuta.

      Ștergere