joi, 10 septembrie 2015

Farmasi - Set pensule de machiaj leopard

Revin cu un scurt review despre pensulele de machiaj Farmasi . 
Pe aceasta cale tin sa le multumesc celor de la Pentru Corpul Tau pentru produsele trimise spre testare. 


Pensulele vin intr-un portfard cu imprimeu de leopard  .

Setul de pensule contine : 
- 2 pentru fata 
- 2 pentru ochi


Am apreciat faptul ca au venit ambalate individual .



Pensula pentru aplicarea pudrei .
Tin sa mentionez ca am o pensula din par natural pentru aplicarea pudrei , dar nu m-a incantat la fel de mult ca aceasta.
In primul rand este foarte moale si placuta la atingere .
Nu am intampinat nici o problema in a-mi aplica pudra , sau pentru a-mi seta corectorul ( chiar daca este de dimensiune mare ) .

  

Pensula pentru aplicarea fondului de ten .
E a 3a pensula de acest gen in colectia mea , si pot sa spun ca le ador in egala masura.
Dupa cum bine stiti , nu este igienic sa ne aplicam fondul  de ten cu degetele ( sau orice alta masca de fata ) .
Oricat de bine ne-am spala pe maini si le-am deznfecta , bacteriile tot acolo raman.
Eu va recomand sa investiti in doua pensule pentru aplicarea fondului de tel , si sa le spalati de doua ori pe saptamana .



 

Pensula rotunda de blending ( amestecare )
Am folosit-o zilnic de cand am primit-o si ma declar multumita de ea. Este foarte moale . 
O adevarata placere pentru a te machia .
Culorile isi pastreaza aceasi intensitate cand sunt aplicate .


Pensula unghiulara pentru ochi / sprancene.
Dupa cum probabil stiti , aceasta pensula poate fi folosita atat pentru conturarea sprancenelor cat si pentru eyeliner / aplicarea fardului pe pleoapa inferioara.
Pentru conturarea sprancenelor este perfecta.
Pentru aplicarea eyeliner-ului / fardului pe pleoapa inferioara nu m-a incantat . Este putin groasa pentru aceste intebuintari.



Puteti achizitiona Setul de pensule la pretul de 38 RON .
Le gasiti pe site-ul : www.pentrucorpultau.ro , AICI - comanda .
Daca intampinati probleme in a plasa comanda online , va recomand sa intrati pe facebook-ul lor , AICI - Pentru Corpul Tau , si sa luati legatura cu ei. 

Ma declar multumita de acest set.
                                                          Consider ca isi merita banii .
                                                Va recomand cu mare incredere sa le incercati .

4 comentarii:

  1. Foarte fain este designul, este chic! Imi place tare mult setul.
    http://beautywithcriss.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cat costa mi as dori si eu un set foarte mult daca sunt bune...

      Ștergere
    2. cat costa mi as dori si eu foarte mult un set...

      Ștergere