sâmbătă, 26 decembrie 2015

The ONE - Colour Unlimited Matte Lipstick : Oriflame

Bine v-am regasit .
Azi vorbim despre : The ONE - Colour Unlimited Matte Lipstick : Oriflame

Pret catalog 29,90 RON
Pret reducere : +/- 18 RON
E singurul ruj pe care il am de la Oriflame . Mereu am fost sceptica in ceea ce priveste calitatea si rezistenta rujurilor de la Avon/ Oriflame...etc .
Am decis sa comand acest ruj la recomandarea unei bune prietene. 

Nuanta : Berry Crush

Promite rezistenta de pana la 12 h . 
Ei bine, nu rezista 12 h . Dar se poate mandri cu o rezistenta de pana la 5-6h (in contextul in care bei multe lichide ) . 


Se indeparteaza destul de greu ( dupa cum bine se observa ) . 



Ma declar foarte multumita de aceasta gama de  rujuri . 
Planuiesc ca la inceputul anului 2016 sa-mi achizitionez si  Red Passion + Soft Rose . 
Consider ca isi merita fiecare banut. 
Este de apreciat faptul ca e intr-adevar mat . Nu are urma de sifer ( particule sclipicioase ) in el . 

Sarbatori Fericite !!
PS : Nu uitati sa va inscrieti la CONCURS !!
Link : AICI - CONCURS


Un comentariu:

  1. Lipstick looks amazing!
    I`m following ur blog with a great pleasure via GFC

    Please join me - http://sunnyeri.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere